میانِ دردِ غریبی و ننگِ یاریِ غربی ( برای مظلومیت اویغور)

میانِ دردِ غریبی و ننگِ یاریِ غربی ( برای مظلومیت اویغور)

بسم الله الرحمن الرحيم

میانِ دردِ غریبی و ننگِ یاریِ غربی ( برای مظلومیت اویغور)

اکنون همه دنیا خبر دار شده است که در ترکستان شرقی چین چه می گذرد ، اما چه کسی امت اسلامی را از جنایت چین در ترکستان شرقی باخبر می کند ، آن که در دیگرسو دستش به خون مسلمانان رنگین است و در تاریخش آن چه ژرفنای آن ناپیداست خون ریخته شده مسلمانان است کشورهایی چون آمریکا ، کانادا ، انگلیس ، آلمان ، اتریش و..کشورهایی که یکی بی محابا می کشد ،دهان دادگاه ها یا رسانه ها را می بندد یا مراقب است مبادا چیزی بگویند از جنایتی که در عراق و افغانستان و…کردند و دیگری آن چنان سخن می گوید که هر مسلمان مخطی و غیر مخطی تروریست باشد و هر دشمن خدا و دین خدایی مدافع حقوق بشر. یکی نمی پرسد چرا کسی از وقایعی پی درپی که همین روزها علیه مسلمانان در کشور کانادا اتفاق می افتد سخن نمی گوید؟

کشورهایی چون آلمان و اتریش و..که پشت به پشت صهیونیست ها ایستادند ،طاغیاني  که از جانیان حمایت کردند  در همان جنگی که کودکان وزنان کشته می شدند ، خانه ها و برج ها را با موشک ها ویران می کردند و حتی به ساختمان رسانه رحم نکردند که شاید مبادا آثار جنایتشان را بیش از این انتشار دهند. کشورهایی که در جنایت علیه مسلمانان در خط مقدم حضور داشتند اسلحه شان را دادند ، در برابر بشریت ایستادند و در اوج دناست و قباحت از مجرم دفاع کردند اکنون به خاطر منافع خود، از اویغورها صحبت می کنند و از آن طرف کشورهای مسلمان در طرف حکومت چین ایستاده اند.

اویغورها جمعیتی غریب اند بله ، جمعیتی از دل امت که نمی دانند به که روی آورند به کسانی که دشمنی با اسلامشان عیان است و آن ها برایشان چیزی جز ابزاری کوتاه مدت نیستند یا به حکومت های مسلمانی که سایه چین بر سرشان به حدی سنگینی می کند که در این باره لکنت زبان بگیرند .

می گویند مساجدشان را ویران کردند ، از روزه بازشان داشتند ، به آن ها به اجبار شراب نوشاندند ، دخترانشان را مجبور کردند که با چینی ها ازدواج کنند ، کودکانشان را رغم خواست خانواده گرفتند وبردند تا به آن ها باور کمونیسم را بیاموزند ، مردم را وادار به زیستن در اردوگاه های اجباری کردند و..

حالا همان ادناس غرب به ادعای دفاع از اویغورها علیه چین سخن گفته اند که جنایتش علیه اویغورها را تمام کند ، همان هایی که ناکشور صهیونیست ها ، فرزند نامشروع خود آنان است که آن را ساختند پرو بالش دادند و حالا که آن را به بلوغ رسانده اند جنگ ابزارهایش را به عهده گرفته اند . همین ها اکنون از چین خواستند که جنایتش را پایان بخشد و گفته می شود که کشورهایی در کنار چین ایستاده اند مانند : سعودی ، مصر ، کویت ، عمان ، اماراتِ کافر و.. بن سلمان سعودی در سال ۲۰۱۹ از جنایت چین دفاع کرد، خود چین نیز از حمایت امارات که لکه ننگی در امت اسلامی است تشکر کرده است که امارات از چین در ماجرای اویغورها دفاع کرده و چند مدت پیش نیز محمد جواد ظریف سالروز تشکیل حزب کمونیسم را به چین تبریک گفت !!!! حزبی که درصدد است دین ما را بگیرد و به شکل بی دینی خویش در آورد.

اویغورها مانند مسلمانان میانمار که آنان را قتل عام کردند و سوزاندند و از سرزمینشان بیرونشان کردند و هیچ کس خم به ابرونیاورد و همین غربیان  به رهبرشان جایزه صلح عطا کردند، غریبند . آیا غریب تر از این ها کسی هست که نه می تواند سرزمینش را نگه دارد ، نه خانواده ، نه فرزندش را و نه حتی عمل عبادی زاهدانه دینش را و برادر دینیش ترکش کرده و دشمن خونیش که رسانه اش را به قیمت جان برادرانش ساخته به حمایت او نشسته است. بی تردید غربت عجیبی است .

اللهم انصرنا علی القوم الکافرین

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *